One Tree Hill
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

One Tree Hill

There is only one Tree Hill <3

ИндексГалерияПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход

Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain)

Go down 
АвторСъобщение
Еlle <3
I would stand by you true anything .. because I Love You <3
I would stand by you true anything .. because I Love You
Еlle <3

Брой мнения : 134
Местожителство : Los Angeles
Registration date : 11.01.2009

Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain) Empty
ПисанеЗаглавие: Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain)   Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain) Icon_minitimeПон Яну 12, 2009 7:42 pm

"You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain) "

Без Спойлери

”ONE TREE HILL” — (9:00-10:00 p.m. ET)

24 ноември 2008г.

Лукас отива в Холивуд — Докато Лукас заминава за Холивуд, за да се срещне с филмовия режисьор, Нейтън се пробва в професионалния баскетбол. Пейтън се опитва да накара Мия да се фокусира върху предстоящия албум, Милисънт се изправя срущу Маут, заради Джиджи . Джулиан колебливо се сближава с Брук, защото иска тя да бъде дизайнер на дрехите за филма и Хейли води Джейми на сила на училищното представление за таланти. Марк Шуон е режисирал и написал епизода.

Официални снимки:

Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain) Th_lucas Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain) Th_pic2 Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain) Th_pic3 Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain) Th_pic4 Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain) Th_pic5

Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain) Th_006kz5 Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain) Th_007cn2 Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain) Th_008ik6 Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain) Th_009pp5

6.12 Episode -Music:

6.12 Download: One Tree Hill S06E12

6.12 Субтитри: subs.sab.bz
Върнете се в началото Go down
https://onetreehill.catsboard.com

Episode 12 - You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain)
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1